İnsani Yardım Vakfı(İHH) Değişik Ülkelerden Yetimleri Bir Araya Getirdi


İnsani Yardım Vakfı(İHH)’nın değişik ülkelerde yaptığı çalışmanın sonucu ortaya çıkan yetim olgusu, bu yönde çalışmanın da gereğini ortaya çıkardı. Bilindiği gibi İnsani Yardım Vakfı(İHH) özellikle çok yoksul ülkelerde insani yardımları ile ülkemizin göğsünü kabartacak çalışmalara imza atıyor.

İnsani Yardım Vakfı(İHH) bu çalışmalarından biri olmak üzere 17 yoksul ülkeden yetimleri İstanbul’da bulunan My Showland(İstanbul Gösteri Merkezi)’nde bir araya getirerek bu konuda duyarsız kalınmaması gereğini ortaya koydu. İnsani Yardım Vakfı(İHH) Başkanı Av.Bülent Yıldırım, yaptığı konuşmada bunlar bize ümmetin emanetidir. Her geçen gün, yetim sayısının arttığın kaydeden Yıldırım “daha dün Filistinli sivilleri bombalayan İsrail, 6 kişilik ailenin 5'ini katlederek 7 yaşındaki Hüda’yı yetim bıraktı. Filistinli kardeşlerimiz Hüda'nın bakımını bize emanet etti. Biz de size güvenerek bunun ve diğerlerinin bakımını üstlendik dedi. Yıldırım ayrıca gerek tabii afetlerle gerekse savaşlar nedeniyle yetim sayısının İslam coğrafyasında arttığını ve bunların gözetilmesinin bir vazife olarak ümmete kaldığını beyan etti.

Filistin, Irak, Makedonya, Sudan, Pakistan gibi ülkelerden gelen yetimler hazırladıkları gösterileri sunarken; Çeçenistan mültecilerinden oluşan dört kişilik ekip sunduğu gösterilerle seyircilerin gönlünü fethetti. Gösteri uzun süre ayakta alkışlanırken yetimlerden oluşan bir grup, hazırladıkları çiçek buketini emeği geçen İnsani Yardım Vakfı(İHH) yetkililerine sundu. Yetkililer de “bu hediyeyi sizin adınıza alıyoruz” diyerek çiçekleri kabul etti.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bizim Köy

Mahalli İdareler Secimi ve Ortaya Çıkan Haksızlıklar

Giresun Dernekçiliğinin Serencamı…