Hacı Abi Hasta

herhalde 12  eylül sonrası günler olmalı. 500 evlerde şimdiki kadiroğlu mobilyanın olduğu yerde hacı abinin evindeyiz. hacı abi yaptığı yemeklerden birini daha yapıyor. üç beş arkadaş toplanmış yemeğin yapılmasını bekliyoruz. hacı abinin yaptığı yemeklerin tadı bize bir başka gelirdi, hep. o gün de yaptığı yemeği silip, süpürdük, orada bulunanlar. daha sonra kendi aramızda konuşmalar, gülüşmeler…

aradan yıllar geçmiş, dernek başkanımız beni arıyor. abi, selahattin(hacı) abiyi ziyarete gittim. resim çekip facebooka attım. köy sitesine haber yaparsan iyi olur, diyor. aklıma otuz yıl öncesi geliyor, gözlerim buğulanıyor.  nasıl durumu diyorum, iyi abi konuştuk, şakalaştık diyor. inşallah iyileşecek, çıkacak diyor. ohh diyorum içimden, inşallah. hacı abi için sağlık afiyet diliyorum. facebooktan resmi indirip siteye haber yapıp koyuyorum. siteye “Süleymangilin Hacısı Hasta” başlığı ile koyduğum habere Yediden yetmişe hepimizin kursağında lokması bulunan Hacı(Selahattin) Abisi hasta ara başlığını uygun buluyorum. 

habere ”Hastalığı nedeniyle Karadeniz Tıp Fakültesi Farabi Hastanesinde yatan Hacı (Selahattin) Gündüz, gelen ziyaretçileri ile hastalığının biraz daha iyi olduğunu söylüyor.

En son derneğimiz başkanı Mustafa Ramazan ve arkadaşları tarafından yatmakta olduğu Farabi Hastanesinde ziyaret edilen Hacı Abi, “en kısa zamanda aranıza dönüp size meşhur çorbadan ikram etme fırsatına kavuşacağım. Tüm hemşerilerimden dua bekliyorum” dedi.” diye devam ediyorum.

inşallah en kısa zamanda iyi olur, aramıza dönersin, Hacı Abi. senin çorbalarını içmeye geliyorum en kısa zamanda.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bizim Köy

Mahalli İdareler Secimi ve Ortaya Çıkan Haksızlıklar

Giresun Dernekçiliğinin Serencamı…